نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش

جاروبرقی یکی از لوازم خانگی مهم و مورد نیاز برای هر خانه می باشد. خراب شدن حاروبرقی باعث آشفتگی صاحب خانه می شود زیرا که پیدا کردن یک متخصص ماهر و با تحربه سخت است. اما دیگر نگران نباشید، چرا که با وجود نمایندگی تعمیر جاروبرقی ما منیازی به گشتن برای پیدا کردن یک تعمیر کار ماهر نیست. تنها کاری که نیاز است انجام دهید، تماس گرفتن با نمایندگی ما می باشد. تعمیرکاران ماهر ما در وقتی که خودتان تعیین کرده باشید ، عازم خواهند شد.

خدمات پس از فروش(شرق تهران)

تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک ویلایی زیتون، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، پاسداران، هروی، صیاد شیرازی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد و سایر مناطق شرق تهران

021-77661482

خدمات پس از فروش(غرب تهران)

پونک، اباذر، بلوار فردوس، ستارخان، آریاشهر، جنت آباد، شهرک غرب، شهرک گلستان، صادقیه، سعادت آباد، شهر آرا، چیتگر، شهر زیبا، شهران، طرشت، آزادشهر، شهرک آزادی، استاد معین، دکتر هوشیار، شهید دستغیب، گیشا و سایر مناطق غرب تهران

021-44165442

خدمات پس از فروش(جنوب تهران)

مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی‌آباد، نعمت‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، کوی سیزده آبان، شهرک رسالت و سایر مناطق جنوب تهران

021-55836328

خدمات پس از فروش(شمال تهران)

تعمیرات بوش در مناطق تجریش، نیاوران، قلهک، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، اقدسیه، زعفرانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد، سعادت آباد و سایر مناطق شمال تهران

021-26705375

نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش

در چه صورتی نگران جاروبرقی خود باشم و با تعمیرکاران شما تماس بگیرم؟

اگر جاروبرقی بوش را روشن کردید و اصوات ناهنجار و عجیبی را از داخل آن شنیدید و یا هرکار کردید روشن نشد، از کنکاش کردن درون جاروبرقی بپرهیزید و با مشاوران ما تماس بگیرید.
امکان دارد جاروبرقی شما نیاز به تعمیر اساسی نداشته باشد ولی با کنکاش کردن مشکلی در آن ایجاد کنید، پس به جای آن که خودتان دست به رفع مشکل بزنید، تعمیر را به دست تعمیرکاران خبره و حرفه ای بسپارید تا هیچ ریسکی برای تعمیر وجود نداشته باشد.

3 دلیل رایج مشکلات جاروبرقی بوش

  • سوختگی‌ موتور
  • خرابی کلید روشن و خاموش
  • اتصال کوتاه بین سیم های رابط

نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش ما:

تمامی هزینه ها در نمایندگی تعمیر جاروبرقی bosch، بر اساس نرخ اتحادیه می باشد و هزینه ای مضاف بر آن دریافت نمی گردد. در کل نگران نباشید چرا که ما به فکر شما عزیزان هستیم و کمترین هزینه ممکن را خواهیم گرفت. این هزینه ها طوری‌ تنظیم شده اند که تمامی افراد جامعه بتوانند از امکانات ما بهره برداری‌کنند.

این نکته را یادتان نرود که هزینه های تعمیر بسته به مشکلی که پیش آمده است هم دارد، برای مثال اگر موتور جاروبرقی شما سوخته باشد طبیعتا هزینه بیشتری دارد، چرا که نیاز است موتور جاروبرقی تعویض شود. البته نگران تعویض کردن قطعات نباشید، نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش ما، قطعات کاملا اصلی و اورجینال را به کار می برد.

عیب یابی و تعمیر جاروبرقی بوش

دلیل کم شدن مکش جاروبرقی به طور خلاصه و رایج

  • پرشدن کیسه
  • گرفتگی و کثیف بودن فیلتر
  • مسدود شدن لوله و شلنگ ها
  • سوراخ شدن روی لوله یا شلنگ
  • خرابی موتور

تعمیر جاروبرقی بوش در محل

به دلیل راحتی شما عزیزان نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش ما، تعمیرکاران خود را در محل و زمانی که شما مشخص می‌کنید، اعزام می‌کند. این حرکت باعث می‌شود برای‌حمل و نقل جاروبرقی به منظور تعمیر کردن، دچار مشکل نشوید و به زحمت نیفتید.

متخصصان ما قبل از هر اقدامی با شما هماهنگ می‌کنند و شما خودتان می‌توانید از آن ها بخواهید که در چه مکان و زمانی برای تعمیر فرستاده شوند. تعمیرکاران ما قبل از آمدن در ساعت مشخص شده باز هم با شما تماس خواهند گرفت، پس نگران نباشید.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش

 

نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش ما دارای قطعات فابریک و اصلی است:

گاهی پیش می آید که جاروبرقی شما نیاز به تعمیر اساسی تر و تعویض قطعاتی باشد، که این نگران کننده نیست، چرا که نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش ما، تعمیرکارانی با تجربه و حرفه ای دارد و هم دارای قطعات فابریک و اصل می باشد. پس در صورت تعویض قطعه کافی است این مشکل را با مشاوران ما در میان بگذارید تا آن ها چه در تعمیر چه در تعویض به شما مشاوره دهند.

مشاوران رایگان:

جهت راحتی و آسودگی خاطر شما، نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش ما، 24 ساعته مشاورانی دارد که در صورت به وجود آمدن مشکل، می توانید از آن ها به صورت رایگان مشاوره بگیرید و دیگر نگران پرداخت هزینه برای مشاوره ها نباشید.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش

ضمانت و گارانتی نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش ما:

برای آسودگی شما و جهت اعتماد به ما برای‌تعمیرات خود، نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش ما، 6 ماه ضمانت پس از تعمیر دارد، به این منظور که اگر شما برای تعمیر جاروبرقی خود با ما تماس بگیرید، اگر تا 180 روز مشکلی برای جاروبرقی شما پیش آید، نمایندگی ما به صورت کاملا رایگان آن را برطرف خواهد کرد.

نکاتی برای استفاده صحیح از جاروبرقی بوش:

برای آن که سال های متوالی و بسیاری را بتوانید از جاروبرقی خود استفاده کنید باید طرز درست استفاده از آن را جویا باشید:

  1. بهتر است محل مناسبی را برای نگه داشتن جاروبرقی انتخاب کنید و از قرار دادن چیزی بر روی جاروبرقی پرهیز کنید.
  2. هر چند مدت پاکت و فیلتر هوای جاروبرقی را تعویض کنید.
  3. کودک خود را مجاب کنید روی جاروبرقی ننشیند.
  4. در ساعت اوج مصرف برق از روشن کردن جاروبرقی خود داری کنید.
  5. مواظب گیر نکردن سیم جاروبرقی هنگام جارو کشیدن، زیر وسایل باشید.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش

نحوه تمیز کردن جاروبرقی بوش:

تمیز کردن جاروبرقی باعث عملکرد بهتر آن می‌شود و طول عمر جاروبرقی شما را افزایش می‌دهد.
ابتدا داخل جاروبرقی را با یک پارچه نمناک تمیز کنید و گرد و غبار های داخل آن را پاک کنید.
برای تمیز کردن سری های جاروبرقی، آن را داخل یک سطل حاوی آب و مواد شوینده بگذارید.
قسمت هایی که نمی‌توانید با دستمال تمیز کنید‌، با مسواکی که دیگر از آن استفاده نمی‌کنید، تمیز کنید.
برای تمیز کردن دسته جاروبرقی نیز آن را بشویید.
برای‌تمیز کردن بدنه جاروبرقی نیز از یک مسواک خشک و یک دستمال مرطوب استفاده کنید.
بعد از تمیز کردن موارد گفته شده از خشک شدن آن ها اطمینان حاصل کنید، سپس آن ها را در جای خود قرار دهید.

نحوه تعویض و نصب کیسه جاروبرقی بوش:

پاکت های جاروبرقی بوش به دو نوع دائمی و یک بار مصرف وجود دارند که شما می توانید از هرکدام که با آن راحت ترید استفاده کنید.
در مرحله اول یک پارچه یا برگه روزنامه، برای جلوگیری از ایجاد آلودگی و پخش گرد و غبار، زبر دستگاه قرار دهید.
پس از آن لوله جاروبرقی را جدا کنید و درب محفظه کیسه را باز کنید.
کیسه را با احتیاط در آورده و مراقب گرد و غبار و آلودگی های درون آن باشید.
اگر از کیسه دائمی استفاده می کنید، آن را تخلیه کنید سپس چک کنید کیسه سالم باشد، بعد از تمیز کردن آن را داخل جاروبرقی قرار دهید.

نحوه باز کردن درست جاروبرقی بوش:

در مرحله اول لوله را از جاروبرقی جدا و سپس فیلتر و کیسه را از آن خارج کنید.
بعد از آن پوشش موتور و اجزای داخلی را از جارو برقی جدا سازید.
با احتیاط و با استفاده از پیچ گوشتی دوسو سیم جمع کن و پیچ های برد الکترونیکی در داخل جاروبرقی را باز کنید.
پیشنهاد می‌کنم قبل از بازکردن قطعات از جای درست و نحوه گذاشته شده آن، عکس بگیرید که وقتی می‌خواستید آن را دوباره وصل و نصب کنید به مشکل برنخورید.
حواستان باشد برد را به هنگام باز کردن کامل خارج نکنید، چرا که در این صورت در اتصال سیم ها به مشکل بر می‌خورید.
بعد از همه موارد گفته شده قاب های لاستیکی محفظه را باز کنید و بعد موتور را در دست گرفته و با حرکات آرام طوری که آسیب به آن وارد نشود، به سمت بالا بکشید.
بعد از این موارد می توانید تعمیرات لازم را انجام دهید و دوباره اتصالات جاروبرقی را انجام داده و قطعات را در جای خود نصب کنید.

نحوه تعویض فیلتر جاروبرقی:

نوع فیلتر جاروبرقی بوش از نوع فیلتر هپا می باشد. درب جلویی دستگاه را بازکنید، فیلتری که در قسمت بالای کیسه می باشد در آورید و فیلتر جدید را با آن جا به جا کنید. جاروبرقی یک فیلتر پشتی هم دارد که آن را با همین روش می‌توان تعویض کرد.

نحوه تخلیه پاکت جاروبرقی بوش:

برای افزایش طول عمر جارو برقی خود بهتر است حتما پاکت جاروبرقی را هر چند مدت قبل از پرشدن کامل آن، تخلیه کنید. پاکت را از نگهدارنده پلاستیکی و محفظه چاروبرقی بیرون آورید سپس آن را به فضایی باز ببرید، خاک های موجود در کیسه جاروبرقی را خوب بتکانید و پس از تمیزی و تخلیه کامل آن را دوباره درون جاروبرقی جای دهید.

نکات ایمنی و افزایش طول عمر جاروبرقی بوش:

مرتب کیسه جاروبرقی را تمیز و تعویض کنید.
برای جمع کردن مایعات و روغن از جاروبرقی استفاده نکنید، چرا که اثر بدی روی کیفیت کار و عملکرد جاروبرقی می‌گذارد و امکان دارد باعث خرابی موتور جارو برقی شود.
هر چند مدت یک بار لوله، خرطوم و برس جاروبرقی را چک کنید تا گرفتگی و آلودگی نداشته باشد، این حرکت باعث می‌شود از فشاری که از این نظر به موتور وارد می‌شود، جلوگیری شود.
جمع کردن اشیای تیز با جاروبرقی باعث آسیب به خرطوم، کیسه و… می شود، پس، از جارو کشیدن اشیای تیز با جاروبرقی جدا خود داری کنید.
از ولتاژ برق خانگی مورد نیاز جاروبرقی مطمئن شوید.
برای وصل کردن جاروبرقی، مستقیم آن را به پریز وصل کنید و از سه راهی، سیم سیار و… خود داری کنید.

قطعات جاروبرقي چند قسمت دارد؟

قطعات جاروبرقی به ۳ دسته تقسيم مي شود : قطعات الکترونيکی، قطعات برقی و قطعات مکانيکی . پیشنهاد می شود برای تعميرات قطعات الکترونيکی و مکانيکی از متخصصان این حوزه کمک بگیرید.

آيا می توان از کيسه کاغذی یا همان یک بار مصرف ها بار دیگر استفاده کرد؟

همان طور که از اسم آن مشخص است، خیر. چرا که منافذ اين کيسه ها به صورتی طراحی شده اند که فقط يک بار شرايط مکش با قدرت بالا را دارند و اگر دوباره استفاده شود باعث آسیب به جاروبرقی می شود.

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

phon تماس فوری