نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش

یافتن یک نمایندگی مجاز و معتبر در نزدیکی خود باعث صرفه جویی در وقت شما و سریع شدن عملکرد با حفظ کیفیت خواهد شد. نمایندگی مایکروفر بوش ما، شبانه روزی آماده ارائه خدمات است. شما می توانید در صورت بروز مشکل یا رفع سوالات خود با مشاوران ما تماس بگیرید تا به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند. پیشنهاد می شود خودتان دست به تعمیر لوازم خانگی نزنید؛ چرا که ریسک تعمیر را بالا می برد. تعمیر را به دست تعمیرکاران حرفه ای بسپارید تا خیالتان آسوده باشد.

خدمات پس از فروش(شرق تهران)

تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک ویلایی زیتون، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، پاسداران، هروی، صیاد شیرازی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد و سایر مناطق شرق تهران

021-77661482

خدمات پس از فروش(غرب تهران)

پونک، اباذر، بلوار فردوس، ستارخان، آریاشهر، جنت آباد، شهرک غرب، شهرک گلستان، صادقیه، سعادت آباد، شهر آرا، چیتگر، شهر زیبا، شهران، طرشت، آزادشهر، شهرک آزادی، استاد معین، دکتر هوشیار، شهید دستغیب، گیشا و سایر مناطق غرب تهران

021-44165442

خدمات پس از فروش(جنوب تهران)

مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی‌آباد، نعمت‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، کوی سیزده آبان، شهرک رسالت و سایر مناطق جنوب تهران

021-55836328

خدمات پس از فروش(شمال تهران)

تعمیرات بوش در مناطق تجریش، نیاوران، قلهک، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، اقدسیه، زعفرانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد، سعادت آباد و سایر مناطق شمال تهران

021-26705375

نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش

مایکروفر و مایکروویو نقش مهمی تو گرم کردن غذا تا پختن شیرینی و دسر های خوشمزه دارد، با استفاده مناسب از مایکروفر می‌توانید طولانی مدت از آن استفاده کنید و عمر دستگاه را افزایش دهید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش

برای آن که عمر مایکروفر خود را افزایش دهید، به موقع آن را سرویس دهی کنید. اگر سرویس دهی به موقع به درستی انجام نشود، مایکروفر بوش دچار مشکل شده و باید تعمیر شود. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش ما در زمینه تعمیر مایکرویو بوش، لباسشویی بوش و… تجربه طولانی دارد و در این زمینه تعمیرکاران ماهری را آموزش داده است. شما با انتخاب نمایندگی ما شامل خدمات مهمی می شوید.

خدمات نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش:

مشاوره رایگان:

در نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش ما، شما می‌توانید از مشاوره رایگان بهره مند شوید. در هر ساعتی که بخواهید می‌توانید با ما تماس بگیرید. مشاوران ما 24 ساعته در دسترس می باشند. کافی است تلفن خود را بردارید و با ما تماس بگیرید.

گارانتی 6 ماهه پس از تعمیر:

اگر برای تعمیرات مایکروویو خود با نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش ما تماس گرفته باشید، پس از تعمیرات تا 6 ماه ضمانت دارید. به این منظور که اگر در این 6 ماه مایکروفر شما نیاز به تعمیر مجدد داشت، تعمیرکاران ما در اسرع وقت مشکل را رفع خواهند کرد و هیچ هزینه ای بابت تعمیر نخواهند گرفت.

تعمیرکاران حرفه ای و کارکشته نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش ما:

تعمیرکاران ما کاملا حرفه ای و آموزش دیده هستند. آن ها در تعمیر لوازم خانگی بوش همچون جاروبرقی بوش، مایکرویو بوش و… آموزش عالی و جامع دیده اند، تا شما عزیزان دیگر نگران تعمیرات لوازم خانگی بوش خود نباشید.

هزینه کم با حفظ کیفیت:

ما در نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش خود در تلاشیم کمترین هزینه را بابت خدمات از شما عزیزان بگیریم. نگران کیفیت تعمیر و هزینه آن نباشید، چرا که ضمانت می‌کنیم هزینه ها طوری است که همه افراد بتوانند از خدمات ما بهره ببرند و نگران پرداخت هزینه نباشند.

چگونه به نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش شما اعتماد کنیم؟

  1. نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش ما، با ساختار و قطعات و نحوه تعمیر مربوط به برند خود کاملا آشنا است و می توانند در کمترین زمان مشکلات را رفع کنند چرا که اطلاعات کاملی از آن ها دارند.
  2. اگر لوازم شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشند، نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش ما، با ضمانت قطعات خود، قطعات اصلی و اورجینال را به کار خواهد برد.
  3. نمایندگی ما اقتصادی ترین و بهترین راه را پیش روی مشتریان عزیز خود می‌گذارد و همواره به فکر مشتریان خود می باشد.
  4. نمایندگی ما دارای ضمانت پس از تعمیرات است، در صورت آن که راضی نبودید یا مشکلی برای لوازم خانگی شما پیش آمد، تا 6 ماه می‌توانید از گارانتی نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش ما استفاده کنید و هیچ هزینه ای پرداخت نکنید.

علت گرم نشدن غذا در مایکروفر:

احتمال دارد قطعاتی مانند: لامپ، دیود، برد، ترانس های ولتاژ و خازن به مشکل برخورده باشند. برای حل شدن مشکل در مرحله اول باید قطع کننده های گرما را در فر و مگنترون بررسی کنید. قطع کننده های گرما قطعاتی دیسکی شکل هستند که که با سیم به مگنترون وصل شده اند.
یک سیم را جدا کنید سپس ولت _ اهم متر را روی PX1 تنظیم کنید. سپس پایانه ها را چک کنید اگر عدد صفر نبود نیاز به تعویض دارند. امکان دارد مشکل از مگنترون یا مبدل باشد. در این صورت به هیچ وجه خودتان دست به تعمیر نزنید و تعمیر را به دست افراد متخصص و ماهر بسپارید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش علت گرم نشدن غذا

علت نچرخیدن ظرف داخل مایکروفر بوش:

احتمال زیاد این مشکل به موتور گردون کف مایکروفر مرتبط است. اگر با این مورد برخورد داشتید سعی کنید با یک متخصص مشورت بگیرید چرا که احتمالا باید آن را تعویض کنید.

علت روشن نشدن مایکروفر:

مایکروویو را از برق بگشید و ولتاژ را در پریز چک کنید. در مرحله اول کابل برق را به طور کامل بررسی کنید تا نشانه ای از آسیب یا سوختگی روی آن نباشد. برای بررسی دقیق نیاز است پیچ های خارجی مایکروفر را باز کنید و بدنه را بیرون بکشید.
فیوز را در آورید و با فیوز کش بررسی کنید.
این امکان هم وجود دارد که منشا مشکل موتور فن باشد. فن را پیدا کنید و سیم هایش را جدا کنید و سپس آن را هم بررسی کنید.

مایکروفر من بعد از چند ثانیه دوباره خاموش می‌شود:

کلیدهای درب را از جهت وجود علائم داغ شدگی، سوختگی و یا خم شدن بررسی کنید. اگر کلید دارای آسیب ظاهری بود آن را تعویض کنید. اگر مشکل از کلیدها نبود برد کنترل را تعویض کنید. برای تشخیص خرابی صفحه لمسی و یا پنل کنترل، همه دکمه های روی پنل کنترل را فشار دهید، در صورتی که بعضی دکمه ها درست بودند و بعضی خراب، صفحه لمسی و پنل کنترل را باید تعویض کنید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش

موارد مهم در رفع مشکل مایکروفر بوش:

قبل از اینکه به قطعات دست بزنید از تخلیه خازن اطمینان حاصل کنید. خازن ولتاژ اضافی را ذخیره می‌کند و حتی اگر به برق متصل نباشد، می تواند تهدید آمیز باشد. برای تخلیه ی خازن به یک مقاومت سیمی با نرخ 2 وات – 20000 اهم و یک جفت سیم اتصال دهنده که دارای گیره سوسماری باشند، نیاز دارید.
یک سر سیم را به هر دو سر مقاومت وصل کنید. یک سیم اتصال دهنده را به قسمت فلزی پیچ گوشتی متصل کنید و یک سیم دیگر را به یک پایانه خازن وصل کنید . بعد از آن نوک پیچ گوشتی را به پایانه دیگری بزنید. (امکان دارد جرقه کوتاهی ایجاد شود.)
اگر در موردی خازن سه پایانه داشت، همین کاری که گفته شد را برای پایانه خارجی و پایانه وسط تکرار کنید.

مایکروویو بوش در حین کار ناگهان خاموش می‌شود:

اگر درب مایکروفر باز باشد، مایکرویو روشن نمی شود و کار نمی کند. باز بودن یا بسته بودن درب با تشخیص میکروسوئیچ انجام می‌شود. اگر میکروسوئیچ خراب شود، عملکرد مایکروفر به مشکل می‌خورد و در حین کار خاموش می‌شود. از دیگر دلایلی که می‌توان برای خاموش شدن ناگهانی مایکروفر به آن اشاره کرد، خرابی صفحه کلید، خرابی ترموستات و بروز مشکل در ترانس، می باشد.

اعزام تعمیرکاران نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش ما به محل:

نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش ما کاملا به فکر راحتی مشتریان خود می‌باشد. به همین منظور برای آن که در وقت شما صرفه جویی شود و برای جا به جایی وسایل خود دچار زحمت نشوید، تکنیسین ها و تعمیرکاران متخصص و باتجربه خود را در محل و زمان تعیین شده شما خواهد فرستاد. تعمیرکاران ما قبل از ساعات مشخص شده با شما دوباره هماهنگ می‌کنند.

در صورت بروز چه مشکلاتی نیاز به تعمیر مایکروفر است؟

مایکروویو بوش Bosch غذا را گرم نمی‌کند و فقط ظاهرا می چرخد:

همان طور که قبلا اشاره شد امکان دارد مشکل از برد، ترانس های ولتاژ، خازن، لامپ، دیود و… باشد. در صورتی که با این موضوع مواجه شدید می‌توانید با نمایندگی تعمیر مایکروفر ما تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی بخواهید.

ظرف داخل ماکروفر نمی چرخد:

برای تعویض موتور گردون کف مایکروفر بوش می‌توانید از قطعات کاملا اورجینال نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش ما بهره مند شوید.

کلیدهای مایکرویو کار نمی‌کند:

این مشکل به احتمال زیاد به خاطر خرابی‌برد می‌باشد.

مایکروفر بوش گریل نمی‌کند:

این مشکل می‌تواند مربوط به المنت مایکروویو باشد. البته امکان دارد ایراد از ترموستات یا برد دستگاه هم باشد.

مایکروفر روشن نمی‌شود:

این مورد به علت های زیادی بر می‌گردد اما علت رایج این مشکل، خرابی برد است. چرا که برد فرمان به روشن شدن نمی‌دهد و احتمال زیاد باید تعویض شود.

داخل مایکروفر جرقه مشاهده می‌شود:

احتمالا علت این مشکل لامپ مگنتران باشد که نیاز به تعویض دارد. (احتمال دارد فلزی اضافی وارد دستگاه شده باشد و یا صفحه میکای مایکروفر نیاز به تعمیر داشته باشد.)

درب مایکروفر باز یا بسته نمی شود:

دلیل اصلی این مشکل نیز می تواند میکروسوئیچ مایکروویو باشد. البته بهتر است در همه موارد از یک متخصص با تجربه راهنمایی بگیرید و یا تعمیر را به دست آن بسپارید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش

نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش ما یه صورت شبانه روزی و کاملا حرفه ای آماده ارائه خدمات خود می‌باشد. در صورتی که نیاز به تعمیر لوازم خانگی خود داشتید، می‌توانید با خیالی آسوده تعمیر را به دست تعمیرکاران حرفه ای و مجرب ما بسپارید و خود شاهد تعمیر آن ها باشید.

محبوب ترین مایکروفر ها کدام برند ها می باشند؟

بوش، سامسونگ، میکرو و پاناسونیک.

در صورت نیاز به تعویض قطعات چه کار باید کنم؟

نمایندگی ما نه تنها تعمیرات حرفه ای دارد بلکه اگر نیاز به تعویض قطعه داشته باشید، ما قطعات کاملا اورجینال و اصل داریم و قطعات خود را ضمانت می کنیم.

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

phon تماس فوری