نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش

امروزه به دلیل استفاده زیاد از ماشین لباسشویی، نیاز به تعمیرات نیز افزایش یافته است. نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش ما، 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. شما می توانید به طور رایگان از مشاوران ما مشاوره بگیرید و در صورت نیاز برای تعمیر، تعمیرکاران حرفه ای ما در کمترین زمان مشکل شما را رفع خواهند کرد.

خدمات پس از فروش(شرق تهران)

تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک ویلایی زیتون، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، پاسداران، هروی، صیاد شیرازی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد و سایر مناطق شرق تهران

021-77661482

خدمات پس از فروش(غرب تهران)

پونک، اباذر، بلوار فردوس، ستارخان، آریاشهر، جنت آباد، شهرک غرب، شهرک گلستان، صادقیه، سعادت آباد، شهر آرا، چیتگر، شهر زیبا، شهران، طرشت، آزادشهر، شهرک آزادی، استاد معین، دکتر هوشیار، شهید دستغیب، گیشا و سایر مناطق غرب تهران

021-44165442

خدمات پس از فروش(جنوب تهران)

مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی‌آباد، نعمت‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، کوی سیزده آبان، شهرک رسالت و سایر مناطق جنوب تهران

021-55836328

خدمات پس از فروش(شمال تهران)

تعمیرات بوش در مناطق تجریش، نیاوران، قلهک، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، اقدسیه، زعفرانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد، سعادت آباد و سایر مناطق شمال تهران

021-26705375

خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش ما:

ما حداکثر تلاش خود را برای رضایت شما عزیزان گذاشته ایم. در نمایندگی ما انواع لوازم خانگی بوش BOSCH به طور تخصصی تعمیر می شود. در صورت نیاز به تعویض قطعه ای، نمایندگی ما قطعات کاملا اورجینال و اصلی را در اختیار شما عزیزان خواهد گذاشت. ما در تلاشیم با کمترین هزینه بالاترین کیفیت را در کمترین زمان ممکن انجام دهیم.

گارانتی پس از خدمات مارا نیز فراموش نکنید، چرا که در صورت تعمیر لوازم خانگی خود با ما تماس گرفته باشید، ما تا 180 روز ضمانت پس از تعمیر داریم؛ یعنی تا 6 ماه اگر دستگاهتان خراب شد و نیاز به تعمیر داشت، ما به طور کاملا رایگان آن را تعمیر خواهیم کرد. مشاوران ما به طور 24 ساعته و رایگان به شما پشتیبانی خواهند داد که پاسخ های شما را جواب می دهند.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش

پس با انتخاب ما شامل چندین خدمات مختلف می شوید:

استفاده از قطعات اورجینال و اصلی:

استفاده از قطعات اصلی برای تعمیر و عیب یابی به حفظ کیفیت و کارایی ماشین لباسشویی کمک می‌کند.

مشاوره رایگان:

شما می‌توانید 24 ساعته هر مشکل یا سوالی که داشتید را با مشاوران ما در میان بگذارید. مشاوران حرفه ای ما به شما در جهت پاسخ سوال هایتان، راهکار های حرفه ای را کاملا رایگان ارائه می‌دهند و در صورت نیاز به تعمیر، شما را راهنمایی می کنند.

ضمانت ۶ ماه (180 روزه) پس از تعمیر:

تمام تعمیراتی که برایتان صورت می‌گیرد، دارای ضمانت هستند تا شما عزیزان با خیال راحت دست به انتخاب ما بزنید.

تعمیرکاران خبره و حرفه ای:

تکنیسین های نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش ما کاملا با تجربه و آموزش دیده اند. آن ها ابتدا عیب یابی می‌کنند پس از آن دست به تعمیر می‌زنند؛ پس نگران تجربه داشتن و حرفه ای بودن آن ها نباشید. تعمیرکاران ما چندین دوره آموزش دیده اند و پس از هر دوره از آن ها آزمون های معتبری گرفته شده است.

هزینه به صرفه تر:

ما در تلاشیم بهترین خدمات را با پایین ترین هزینه به شما ارائه دهیم.

کمترین زمان با بالاترین کیفیت:

تعمیرکاران حرفه ای ما در کمترین زمان، عیب یابی می‌کنند و دست به رفع آن می‌زنند تا شما عزیزان، معطل نشوید.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش اعزام در محل:

تعمیر کار حرفه ای خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ما، در محل و زمانی که خودتان تعیین کنید، خواهند آمد. این کار باعث می‌شود در وقت و هزینه صرفه جویی کنید، خطراتی مثل ضرب دیدگی در حین جا به جایی به بیرون از خانه برای تعمیر ماشین لباسشویی، دیگر پیش نمی آید و در آخر شما می‌توانید شاهد تعمیر ماشین لباسشویی خود باشید.

خدماتی که نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش ما ارائه می‌دهد:

در این زمانی که هستیم، مراکز و تعمیرگاه های زیادی برای ارائه خدمات وجود دارند که یکی از بهترین آن ها بوش تعمیرات است چرا که با داشتن تجهیزات فوق العاده حرفه ای و قطعات کاملا با کیفیت و اصلی و تعمیرکارانی با تجربه و همچنین خدمات پس از فروش لوازم خانگی در غرب و شرق تهران، تا کنون توانسته خدمات را با بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه کند.

پس از اتمام کار فاکتور معتبری به شما داده می‌شود تا از هزینه هایی که انجام شده اطمینان حاصل کنید. ارائه خدمات در محل، از صرف هزینه اضافی و وقت بیشتر جلوگیری می‌کند و در زمینه تعویض قطعات لوازم خانگی، صرفا از قطعات اورجینال استفاده می‌کنند تا مشکلی به وجود نیاید.

تعمیرکاران نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش ما چه قدر زمان صرف تعمیر می‌کنند؟

لباسشویی یکی از دستگاه های مهم در عصر امروزی است و نگرانی شما در این باره کاملا قابل درک است. بعد از ثبت مشکل خود در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش ما، تکنیسین های ماهر ما هر زمان که شما انتخاب کنید به محل تعیین شده فرستاده می شوند و سریعا مشکل را برطرف می‌کنند.

گرچه زمان تعمیر ماشین لباسشویی به عیب دستگاه نیز بستگی دارد؛ هر چه مشکل بزرگ تر و اساسی تر باشد زمان بیشتری می برد؛ اما می‌توان میانگین گفت در 2 الی3 ساعت رفع مشکل می‌شود.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش

4 اشتباه رایجی که در استفاده نادرست از ماشین لباسشویی ایجاد می‌شود:

استفاده از پودر شستشوی دستی برای شستن لباس ها در ماشین لباسشویی:

پودر دستی هنگام شستشو کف زیادی را تولید می کند و این منجر به تولید حباب های اضافی می‌شود که باعث آسیب به دستگاه می‌شوند. ( از این کار جدا خود داری کنید، چرا که ممکن است حتی کار دستگاه را متوقف کند.)

استفاده نادرست از مواد شوینده:

باید دستور العمل مربوط به مواد شوینده را بخوانید و از آن پیروی کنید. از مواد شوینده درست و مناسب برای لباسشویی استفاده کنید و در جریان باشید استفاده بیشتر از مواد شوینده، باعث تمیز تر شدن لباس هایتان نمی‌شود صرفا ماشین لباسشویی را خراب می‌کند.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش

 

بارگیری نامناسب:

لطفا به مقدار حجم لباس های کثیف دقت کنید، اگر لباس های کثیفتان حجم زیادی دارد، نباید همه آن ها را باهم درون ماشین بیندازید، چرا که حجم زیاد لباس ها برای دستگاه سنگین است.

توصیه می‌کنیم اگر حجم لباس ها زیاد است در چند دوره آن ها را بشویید تا هم لباس ها بهتر تمیز شوند و هم ماشین لباسشویی دچار آسیب نشود؛ چرا که وقتی لباسشویی بیش از حد پر باشد، آب و مواد شوینده درون دستگاه به لباس ها نمی رسد و لک ها به درستی پاک نمی‌شوند و از آن طرف لباس ها با حجم زیاد باعث ایجاد فشار بر روی واشر لباسشویی می شوند و این امر باعث چروکی بیشتر لباس ها می شود.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش

ضمانت تعمیرکاران نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش ما:

هر وسیله برقی بعد از مدتی کار دچار نقایصی و مشکلاتی می شود که نیاز به تعمیر دارد، در این موقعیت شما نیاز به افرادی دارید که تخصص و تجربه کافی در این زمینه داشته باشند. افراد با تجربه و تخصص کم باعث آسیب و هزینه بیشتر تعمیر دستگاه شما می‌شوند، درحالی که تعمیرکاران ما مجرب و کارکشته هستند و می‌توانند به راحتی به شما در حل مشکل کمک کنند.

ما تعمیرکاران خود را ضمانت می‌کنیم و اگر تا 6 ماه بعد از تعمیر آن ها خرابی پیش آمد، رایگان تعمیر و مشکل را رفع می‌کنیم. خدمات ما 24 ساعته به صورت شبانه روزی انجام می‌گردد. در صورتی که نیاز به تعویض قطعات نیز داشته باشید نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش ما، کاملا از قطعات اصلی استفاده کرده و آن ها را ضمانت می‌کند.

آیا پس از اتمام گارانتی 6 ماهه پس از تعمیر باز هم می‌توانم از شما برای رفع مشکل کمک بگیرم؟

بله، ما در رفع مشکل به شما کمک خواهیم کرد و تا 6 ماه پس از تعمیر این رفع مشکل رایگان خواهد بود و در صورت اتمام گارانتی از شما هزینه گرفته می‌شود.

ماشین لباسشویی خیلی صدا می دهد، علت آن چیست؟

سه دلیل رایج باعث تولید صدای بیش از حد می شود : 1. جای ماشین لباسشویی تراز نباشد 2. پمپ تخلیه به مشکل خورده باشد 3. بلبرینگ خراب شده باشد. برای سوالات خود و رفع مشکلاتتان می توانید از مشاوران ما رایگان بهره منو شوید.

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

phon تماس فوری