نمایندگی تعمیر یخچال بوش

یخچال بوش یکی از بهترین برند های یخچال می‌باشد که در سال های اخیر فروش خوبی در بازار ایرانیان داشته است. این نیاز مهم به یخچال باعث نیاز به تعمیرکاران حرفه ای و مجرب شده است. چرا که برای افزایش طول عمر و کارایی بیشتر یخچال نیز نیاز به سرویس و تعمیر دارد. نمایندگی تعمیر یخچال بوش ما این اطمینان را به شما می‌دهد که در کمترین زمان بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

خدمات پس از فروش(شرق تهران)

تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک ویلایی زیتون، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، پاسداران، هروی، صیاد شیرازی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد و سایر مناطق شرق تهران

021-77661482

خدمات پس از فروش(غرب تهران)

پونک، اباذر، بلوار فردوس، ستارخان، آریاشهر، جنت آباد، شهرک غرب، شهرک گلستان، صادقیه، سعادت آباد، شهر آرا، چیتگر، شهر زیبا، شهران، طرشت، آزادشهر، شهرک آزادی، استاد معین، دکتر هوشیار، شهید دستغیب، گیشا و سایر مناطق غرب تهران

021-44165442

خدمات پس از فروش(جنوب تهران)

مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی‌آباد، نعمت‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، کوی سیزده آبان، شهرک رسالت و سایر مناطق جنوب تهران

021-55836328

خدمات پس از فروش(شمال تهران)

تعمیرات بوش در مناطق تجریش، نیاوران، قلهک، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، اقدسیه، زعفرانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد، سعادت آباد و سایر مناطق شمال تهران

021-26705375

نمایندگی تعمیر یخچال بوش

در سال های گذشته و عصر حاضر برند بوش Bosch یکی از برند های معروف و محبوب لوازم خانگی می باشد. این معروفیت باعث خرید لوازم خانگی بوش شده است و افراد روز به روز بیشتر نیازمند تعمیرکاران حرفه ای در زمینه لوازم خانگی بوش می شوند.

دقت داشته باشید تعمیر یخچال یکی از کار های تخصصی است که هر فردی نمی‌تواند از پس آن بر بیاید. به خصوص تعمیر یخچال بوش کار یک تعمیرکار حرفه ای و متخصص است. پس تعمیر یخچال خود را به ما بسپارید؛ چرا که نمایندگی تعمیر یخچال بوش ما دارای تعمیرکارانی مجرب و ماهر است و ریسکی در تعمیر نخواهید داشت.

نمایندگی تعمیر یخچال بوش

ویژگی های نمایندگی تعمیر یخچال بوش ما:

  • ضمانت نیم ساله پس از تعمیر
  • تعمیرکاران حرفه ای
  • هزینه های مقرون به صرفه
  • مشاوره رایگان
  • قطعات اصل و اورجینال
  • تعمیر در محل

سوالات متداول و پاسخ آن:

هنگامی که برق‌ قطع می‌شود چه کاری انجام دهیم تا مواد داخل یخچال خراب نشود؟

یکی از مزیت های یخچال بوش این است که در زمانی که برق برود می‌تواند تا چند ساعت از خراب شدن مواد داخل یخچال جلوگیری کند. کافی است به بخش تنظیمات بروید گزینه آن را فعال کنید. خالی از لطف نیست که بدانید، در محفظه ی داخلی یخچال یک سوئیچ خنک کننده وجود دارد که سرمای کوتاه مدتی را در محفظه ایجاد می‌کند.

برای آن که از تولید برفک و یخ در یخچال بوش جلوگیری کنیم چه باید کرد؟

خبر خوب این است که در اکثر مدل های بوش سیستم نوفراست وجود دارد که از یه وجود آمدن برفک و یخ جلوگیری می‌کند. در صورتی که یخچال شما برفک می زند، سیستم دیفراست آن مشکل پیدا کرده است و باید تعمیر شود. برای حل این مشکل می‌توانید با نمایندگی تعمیر یخچال بوش ما تماس بگیرید و از راهنمایی های مشاوران ما بهره مند شوید.

برای تعمیر سنسور دمای یخچال فریزر باید چه کار کرد؟

در مرحله اول یخچال را کامل از برق بکشید و همه اتصالات مربوط به سنسور را بررسی کنید. سپس اگر مشاهده کردید که سنسور ها آسیب دیده اند، باید سیم را عوض کنید. اگر اتصالات سیمی مشکل نداشت، هر چه سریع تر سنسور دمای محفظه فریزر را تعویض کنید.

چرا دمای یخچال را روی مقدار مشخصی تنظیم کرده ام اما دمای یخچال تغییری نکرده است؟

یخچال را برای 4 دقیقه خاموش کنید و بعد آن را روشن کنید. اگر دمای یخچال بالا تر از مقدار تنظیم شده بود، چند ساعتی صبر کنید تا یخچال به مقدار تنظیم شده خود برسد. اگر دمای یخچال از مقدار تنظیم شده پایین تر بود، یخچال نیاز به زمان یک روزه دارد تا به دمای مشخص شده برسد. اگر تا زمان های مشخص شده صبر کردید و مشکل حل نشد با مشاوران نمایندگی تعمیر یخچال بوش ما تماس بگیرید.

علت صدای زیاد یخچال در حین کار چیست؟

در اصل باید یخچال صدای زیادی ایجاد نکند و سطح عادی آن 40 دسی بل باشد تا باعث اذیت نشود. پس قطعا دچار مشکل شده است. فن یخچال را چک کنید و در صورتی که نیاز به تعویض و تعمیر داشت انجام دهید. مورد بعدی که نیاز به بررسی دارد تراز بودن یخچال است؛ منظور آن که ببینید یخچال جای درست به طور مساوی قرار گرفته باشد. در نهایت موتور یخچال را بررسی کنید؛ اگر حس کردید مشکل موتور است سریعا آن را تعمیر کنید.

چرا لامپ یخچال روشن نمی‌شود؟

احتمال زیاد LED یخچال به مشکل خورده باشد. برای رفع آن می‌توانید به دفترچه راهنما مراجعه کنید. احتمال بعدی آن است که در یخچال به مدت زیادی باز مانده باشد. برای رفع آن یک بار درب را باز و بست کنید و بعد از 10 دقیقه دوباره چک کنید.

علت آن که درب یخچال به سختی باز و بسته می شود چیست؟

امکان دارد که واشر دور درب پوسیده یا پاره شده باشد و به همین دلیل مانع باز و بسته شدن درست درب یخچال شود. از تراز بودن یخچال خود نیز اطمینان حاصل کنید.

چرا داخل یخچال خنک نیست؟

احتمال دارد دمای مناسبی را برای یخچال خود انتخاب نکرده باشید. دمای یخچال را چک کنید و در صورت پایین بودن آن را تنظیم کنید. احتمال بعدی آن است که درب یخچال را زیاد باز و بسته کرده باشید. اگر مواد غذایی زیادی را داخل یخچال خود جای داده اید، سعی کنید مواد غیرضروری از داخل آن خارج کنید.

مورد دیگری که حتما باید چک کنید فاصله یخچال و دیوار است، یخچال نباید به دیوار چسبیده باشد. فاصله یخچال و دیوار حداقل باید 7 سانت باشد. برای راهنمایی می توانید به نمایندگی تعمیر یخچال بوش ما مراجعه کنید.

چرا فصای داخل یخچال خنک است ولی فضای بیرون یخچال گرم است؟

چندین علت باعث به وجود آمدن این مشکل می شود که چند مورد را به ترتیب نام خواهم برد. ایجاد برفک روی کویل های تبخیر کننده، دمپر یا فن یخچال، برد کنترل دمای یخچال، برد کنترل ضد برفک و در آخر ترموستات برفک زدایی.

چرا یخچال بوش آب می دهد؟

اگر مقدار آن بسیار کم باشد، نگران کننده نیست. اما اگر نشتی آب زیاد باشد بهتر است با نمایندگی تعمیر یخچال بوش ما تماس بگیرید و از راهنمایی مشاوران متخصص ما بهره مند شوید. چندین دلیل مهم نشتی آب را توضیح خواهم داد. احتمال دارد درزگیر های درب یخچال خراب شده باشد. ممکن است درون یخچال رطوبت زیادی وجود داشته باشد و موجب تولید آب در سینی تخلیه بشود.

در موارد بعد شلنگ تصفیه آب را نیز چک کنید. اگر شلنگ تصفیه آب پاره شده بود، حتما آن را تعویض کنید. احتمال بعدی آن است که سیستم تخلیه یخچال بوش دچاره مشکل شده باشد. اگر سیستم تخلیه مسدود شده باشد نگران کننده نیست. چرا که با یک سیم نازک می‌توانید آن را تمیز کنید.

به این نکته مهم نیز توجه کنید که اگر یخچال دارای سیستم برفک زدایی باشد، قطرات آب در پشت دیواره یخچال نمایان شود، نگران کننده نیست. اما اگر یخچال شما دارای سیستم برفک زدایی نیست حتما با نمایندگی تعمیر یخچال بوش ما تماس بگیرید تا تعمیرکاری حرفه ای و مجرب را برای تعمیر ارسال کنیم.

نمایندگی تعمیر یخچال بوش

یخچال یکی از مهم ترین لوازم خانگی یک فرد است. امروزه هیچ فردی نیست که در خانه نیازمند یخچال نباشد. مواد غذایی بسیاری را درون یخچال و هوای سرد مناسب قرار می‌دهیم. در عصر جدید این نیاز همگانی باعث تولید و خرید بیشتر یخچال های بوش شده است.

یخچال نیز مانند لوازم خانگی دیگر مانند لباسشویی بوش و یا مایکروفر بوش، بعد از مدتی نیاز به سرویس و یا تعمیر دارد. می توانید برای رفع مشکلات خود با نمایندگی تعمیر یخچال بوش ما تماس بگیرید و دیگر نگران تعمیر و سرویس لوازم خانگی خود نباشید.

نمایندگی تعمیر یخچال بوش

تعمیرکاران کی مراجعه می کنند؟

بعد از تماس شما با نمایندگی ما، در هر زمان و مکانی که شما مشخص کنید تعمیرکاران ما اعزام می شوند و قبل از مراجعه دوباره با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگ خواهند کرد.

تعمیر شما در محل چه ویژگی هایی رابه دنبال خواهد داشت؟

در وقت و هزینه شما صرفه جویی می شود و دیگر زحمت حمل و نقل لوازم خانگی را نمی کشید.

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

phon تماس فوری