نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش

برند بوش Bosch چندین سال است که جزو برند های معروف لوازم خانگی می باشد. نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بوش ما، بیشتر لوازم خانگی بوش از جمله مایکروفر، لباسشویی، ظرفشویی و همچنین کولر گازی را تعمیر می‌کند. نمایندگی ما در تلاش است، تعمیرکاران حرفه ای و مجرب خود را برای رفع مشکلات و نیاز های شما به کار گیرد. برای ارتباط با ما کافی است تماس بگیرید تا از خدماتی مانند مشاوره رایگان و راهنمایی متخصصان ما بهره مند شوید. در سال های اخیر نمایندگی ما ارتباز خوبی با مشتریان خود داشته است و همواره به فکر مشتریان خود می‌باشد. از این رو نگران هزینه تعمیرات و کیفیت کار تعمیرکاران ما نباشید و در صورت نیاز به یک تعمیرکار یا سرویس کار ماهر با نمایندگی ما تماس حاصل فرمایید. پس از تماس شما، تعمیرکاران ما در هر زمان و مکانی که شما مشخص کنید، خواهند آمد و در کمترین زمان مممکن مشکل را رفع خواهند کرد.

خدمات پس از فروش(شرق تهران)

تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک ویلایی زیتون، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، پاسداران، هروی، صیاد شیرازی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد و سایر مناطق شرق تهران

021-77661482

خدمات پس از فروش(غرب تهران)

پونک، اباذر، بلوار فردوس، ستارخان، آریاشهر، جنت آباد، شهرک غرب، شهرک گلستان، صادقیه، سعادت آباد، شهر آرا، چیتگر، شهر زیبا، شهران، طرشت، آزادشهر، شهرک آزادی، استاد معین، دکتر هوشیار، شهید دستغیب، گیشا و سایر مناطق غرب تهران

021-44165442

خدمات پس از فروش(جنوب تهران)

مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی‌آباد، نعمت‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، کوی سیزده آبان، شهرک رسالت و سایر مناطق جنوب تهران

021-55836328

خدمات پس از فروش(شمال تهران)

تعمیرات بوش در مناطق تجریش، نیاوران، قلهک، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، اقدسیه، زعفرانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد، سعادت آباد و سایر مناطق شمال تهران

021-26705375

نحوه سرویس کولر گازی در نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش ما:

تعمیرکاران ما در طول فرایند تعمیر و سرویس خود، تمام قسمت های داخلی و خارجی را تمیز می‌کنند؛ به طوری که تمام گرد و غبار و آلودگی های موجود در آن از بین می رود. این گرد و غبارها باعث پایین آمدن عملکرد کولر گازی می‌شود. در طی فرآیند تعمیر نیز ابتدا عیب یابی می‌شود و سپس تعمیر می‌گردد. متخصصان ما دارای بروز ترین و پیشرفته ترین لوازم تعمیرات هستند و می‌توانند در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات کولر گازی را با کیفیت بالا رفع کنند‌.

نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش

ویژگی های نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش ما:

  1. مشاوره های رایگان
  2. ضمانت نیم ساله پس از تعمیر
  3. تعمیرکاران متخصص و مجرب
  4. هزینه های مقرون به صرفه
  5. بالاترین کیفیت در کمترین زمان

نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش ما تعمیرکاران را به محل اعزام می‌کند:

شما می‌توانید با تماس به نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش ما، مشکل خود را مطرح کنید. تعمیرکاران ما بدون معطلی به مکانی که شما گفته اید در زمانی که مشخص کرده اید فرستاده خواهند شد. این کار باعث صرفه جویی در وقت شما می‌شود و می‌توانید شاهد فرآیند تعمیرات باشید.

دیگر هم نیاز نیست برای جا به جایی وسایل به خاطر تعمیر به زحمت بیفتید.
تعمیرکاران با مهارت و مجرب ما پس از تماس شما با نمایندگی ما به محل مورد نظر اعزام می‌شوند در کمترین زمان ممکن مشکل شما را با بالاترین کیفیت حل خواهند کرد.

تعمیرکاران نمایندگی تعمیر کولر گازی‌ بوش شما چه ویژگی هایی دارند؟

قابل درک است که فرد به هنگام خرابی کولر گازی خود به این فکر بیفتد که یک تعمیر کار مجرب و مورد اعتماد از کجا باید یافت. چرا که سپردن تعمیر کولر گازی بوش به افراد غیر حرفه ای می تواند باعث ایجاد خسارت برای افراد شود. در نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش ما دیگر نیازی به نگرانی درباره یافتن تعمیرکار نیست.

در نمایندگی ما تعمیرکاران کاملا آموزش دیده اند و متخصصانی با تجربه و حرفه ای می‌باشند و در زمینه تعمیر لوازم خانگی همچون تعمیر ظرفشویی بوش و یخچال بوش و کولر گازی و… تخصص فوق العاده ای دارند. تعمیرکاران ما در کمترین زمان ممکن عیب یابی می‌کنند سپس مشکلات را به درستی برطرف می‌کنند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش

مشکلاتی که می‌توانید به خاطر آن ها با نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش ما تماس بگیرید:

  • فن کولر گازی شما کار نمی‌کند.
  • کولر گازی بوش شما روشن نمی شود.
  • کولر گازی بوش نشتی آب دارد.
  • کویل کولر گازی کار نمی‌کند.
  • کولر گازی خنک نمی‌کند.
  • کنترل از راه دور کولر گازی بوش کار نمی‌کند.

بررسی مشکلات رایج کولر گازی بوش:

چرا کولر گازی بوش حین کار سر و صدای زیادی دارد؟

احتمال دارد این مشکل مربوط به روغن کاری موتور فن باشد. اگر مشکل از روغن نبود، فن را چک کنید و ببینید آثاری از سایش یا فرسودگی در آن یافت می‌شود یا خیر. اگر فن نیز درست بود احتمالا مشکل از کمپرسور کولر گازی می‌باشد، آن را بررسی کنید. اگر موارد گفته شده مشکلی نداشتند، بلبرینگ موتور فن و خود موتور فن را چک کنید. در نهایت از شل نبودن یا خرابی چرخ دنده ها اطمینان حاصل کنید.

چرا ریموت کنترل از راه دور کولر کار نمی‌کند؟

این مشکل دلایل متعددی دارد. از جمله دلایلی که می‌توان گفت خراب بودن گیرنده مادون قرمز یا برد کنترل اصلی است. اگر گیرنده مادون قرمز کنترل کار نکند، امکان کنترل از راه دور سخت و یا نشدنی نیست. اگر مشکل از مادون قرمز نبود خود برد کنترل را چک کنید و در صورت نیاز با کنترل برد اصلی نو تعویض کنید.

در ابتدای همه این کارها باتری کنترل را چک کنید و پس از آن نیز از سالم بودن ریموت کنترل مطمئن شوید. اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش ما تماس حاصل فرمایید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش

چرا کولر گازی من نشتی آب دارد؟

یکی از دلایل عمده خم شدن بیش از حد کولر گازی به جلو می باشد. سیستم کولر گازی بوش طوری طراحی شده است که برای خارج کردن آب متراکم شده از کولر باید زیاد به جلو متمایل نشده باشد. برای رفع آن یک تا دو درجه کولر گازی را به عقب متمایل کنید. در صورتی که مشکل نشتی آب کولر گازی شما رفع نشد با نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش ما تماس بگیرید.

چرا کویل کولر گازی منجمد شده است؟

اگر جریان هوا کاهش یابد، دمای کویل خیلی سرد می‌شود و در نهایت رطوبت بر روی کویل ها تاثیر می‌گذارند و کویل ها منجمد می شوند. یکی از علل کاهش جریان هوا آلودگی فیلتر هوا می‌باشد. چرا که باعث محدود شدن هوا روی سیم پیچ ها خواهد شد. برای رفع آن اگر فیلتر هوا کثیف شده باشد می‌توانید آن را تمیز کنید و اگر قابل تمیز کردن نبود، آن را تعویض کنید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش

درکل پیشنهاد می شود خود دست به تعمیر وسایل خانگی نزنید. چرا که ریسک تعمیر آن بالا می‌رود و احتمال آسیب زدن به وسایل بسیار است و آسیب بیشتر هزینه ی بیشتری می طلبد. پس به جای آن که خود دست به تعمیر بزنید با تماس با نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش ما، از تعمیری با اطمینان و بدون ریسک بهره مند شوید.

ویژگی یک تعمیرکار خوب چیست؟

سه ویژگی مهم و لازم 1-حرفه ای در تخصص خود 2- خوش اخلاق 3-متعهد را داشته باشد.

برای افزایش طول عمر اسپلیت چه باید کرد؟

مهم ترین کاری که می توانید بکنید آن است که هر چند مدت اسپلیت خود را سرویس کنید تا ایرادات جزئی آن نیز برطرف شود.

راه های ارتباطی با شما چیست؟

می توانید از طریق سایت یا شماره های داخل سایت که برای راحتی شما عزیزان برای هر سمت تهران نمایندگی جدا تشکیل داده ایم تماس بگیرید.

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

phon تماس فوری