نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

نمایندگی ما با داشتن شعبات مختلف در تمامی تهران آماده کمک به مشتریان خود است. تمامی لوازم خانگی بوش ما برای راحتی شما عزیزان دارای خدمات پس از فروش می باشد، برای مثال شما در شرق تهران قرار دارید و با این اطمینان که ما خدمات پس از فروش در شرق تهران داریم، به ما بیشتر اعتماد می کنید. نمایندگی های مختلفی مدعی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش هستند؛ اما باید به این نکته توجه داشته باشید که بهترین تعمیرکار، جزو نمایندگی است که مختص برند مورد نظر شماست، پس تعمیر ظرفشویی بوش خود را با اطمینان به ما بسپارید.

خدمات پس از فروش(شرق تهران)

تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک ویلایی زیتون، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، پاسداران، هروی، صیاد شیرازی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد و سایر مناطق شرق تهران

021-77661482

خدمات پس از فروش(غرب تهران)

پونک، اباذر، بلوار فردوس، ستارخان، آریاشهر، جنت آباد، شهرک غرب، شهرک گلستان، صادقیه، سعادت آباد، شهر آرا، چیتگر، شهر زیبا، شهران، طرشت، آزادشهر، شهرک آزادی، استاد معین، دکتر هوشیار، شهید دستغیب، گیشا و سایر مناطق غرب تهران

021-44165442

خدمات پس از فروش(جنوب تهران)

مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی‌آباد، نعمت‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، کوی سیزده آبان، شهرک رسالت و سایر مناطق جنوب تهران

021-55836328

خدمات پس از فروش(شمال تهران)

تعمیرات بوش در مناطق تجریش، نیاوران، قلهک، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، اقدسیه، زعفرانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد، سعادت آباد و سایر مناطق شمال تهران

021-26705375

درباره کمپانی بوش:

کمپانی بوش Bosch در سال 1886 در شهر اشتوگارت آلمان توسط روبرت بوش تاسیس شد. شرکت بوش یکی از بهترین و قدرتمند ترین شرکت ها در صنعت تولید لوازم خانگی برقی و اتوماتیک در جهان است. شرکت بوش در سال 2010 میلادی، حدود 50 میلیارد یورو فروش داشت که افتخار بزرگی برای این کمپانی محسوب می‌شد و در حال حاضر بیش تر از 300 هزار نفر، کارمند دارد.
محصولات خانگی بوش شامل انواع لوازم خانگی می‌شود از جمله می‌توان به یخچال ساید بای ساید، جاروبرقی بوش، ماکروویو، لباسشویی و ظرفشویی و… اشاره کرد.
نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

ویژگی های نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش ما:

شما با انتخاب نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش ما شامل خدماتی می شوید از جمله:

ضمانت 6 ماه بعد از تعمیر:

در صورتی که برای تعمیر ظرفشویی خود به نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش ما تماس بگیرید، تا ۶ ماه پس از تعمیر هر خرابی که ایجاد شود رایگان برای شما رفع خواهیم کرد.

هزینه های مقرون به صرفه: 

هزینه ها مطابق نرخی که اتحادیه مشخص کرده است، گرفته می شود و صرفا هزینه قطعاتی که سفارش می‌دهید، متفاوت است. 

تعمیرکاران حرفه ای و باتجربه:

نگران تخصص و تجربه تعمیرکاران نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش ما نباشید؛ چرا که متخصصان ما چندین دوره آموزش دیده اند و بعد از هر دوره آزمونی از آن ها گرفته شده است.

نصب و سرویس در محل خواسته شده شما:

تعمیرکاران ما در محلی که شما چه برای نصب چه برای سرویس لوازم خانگی مشخص کنید، فرستاده خواهند شد.

مشاوره رایگان توسط مشاوران خبره ما:

مشاوران کارکشته و خبره ما 24 ساعته پاسخگو سوالات و نیاز هایتان به صورت کاملا رایگان و بدون هیچ هزینه ای هستند. 

استفاده از قطعات اورجینال و اصلی: 

برای تعویض قطعاتی که برای تعمیر یا تعویض لازم دارید، به ما اعتماد کنید. قطعات ما کاملا اصل می باشد.

تعمیر فوری در مکان خواسته شده:

تعمیرکاران مجرب ما در هر زمان و مکانی که از آن ها بخواهید، بدون فوت وقت حاضر می شوند.
نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش:

در عصری که زندگی می‌کنیم، ماشین ظرفشویی یکی از لوازم خانگی مهم به شمار می آید. دیگر کمتر کسی وجود دارد که در خانه خود ماشین ظرفشویی نداشته باشد و با دستان خود، ظرف ها را بشوید؛ چرا که در عصر کنونی هیچکس مانند زمان های قدیم آنچنان وقت خانه داری ندارد و هر فرد درگیری های خاص خود را دارد.
هر گونه اختلال در کارایی ماشین ظرفشویی باعث گرفتاری های خانوم خانه و افراد خانه می‌شود، اگر ماشین ظرفشویی شما درست کار نمی‌کرد سریعا با یک تعمیرکار ماهر و متخصص تماس بگیرید. گرچه هزینه تعمیر ماشین طرفشویی به نسبت خرابی آن متفاوت است، اما تعمیرکاران نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش ما با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن مشکل شما را رفع می‌کنند.
نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش ما تعمیرکاران خبره خود را چندین سال است که آموزش می‌دهد تا شما عزیزان در این باره هیچ نگرانی نداشته باشید. ماشین های ظرفشویی قدیمی گرچه با دوام بودند، ولی خیلی ساده بودند و نهایت دو برنامه برای شستشو داشتند و سال های سال برای صاحب خود کار می‌کردند.
اما در حال حاضر و با پیشرفته شدن ماشین های ظرفشویی نگهداری از آن سخت تر شده است و پیشنهاد می‌کنیم حتما درباره ماشین ظرفشویی بوش خود اطلاعات کافی را داشته باشید.
نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

سوالات متداول شما:

چرا ظرفشویی بوش درست آبگیری نمی‌کند؟

راه ورود آب را چک کنید، سوپاپ دستگاه را بررسی کنید (در صورت خرابی سوپاپ، دستگاه پیش از آبگیری کامل دریچه را می بندد). اگر موارد قبلی نبود احتمالا باید شیر آب را عوض کنید. برای تعویض ان صفحه پایینی را برداریو و با کنار زدن سیم ها زانوی برنجی را خارج کنید و سپس شیر آب قدیمی را در آورید و آن را با شیر آب جدید تعویض کنید.

دلیل برگشتن آب کثیف به ظرفشویی بوش چیست؟

در مرحله اول شیر چک دستگاه را بررسی کنید و اگر نیاز به تعویض داشت، قسمت قفسه پایین ظرفشویی را باز کنید و بعد با برداشتن بازوی آب پاش و فیلتر، درپوش را بردارید و شیر چک را باز کنید، سپس آن را با قطعه جدید تعویض کنید.

بهترین زمانی که می‌توان ماشین ظرفشویی را روشن کرد چه موقع می باشد؟

تا جایی که امکان دارد ظرفشویی خود را در شب روشن نکنید. ساعات اولیه صبح بهترین زمان برای روشن کردن ظرفشویی است. ظرف ها را در طول روز بعد از کثیف شدنشان داخل ظرفشویی قرار دهید و توجه کنید همیشه درب ظرفشویی را بسته نگه دارید.
در پایان شب در زمانی که ساعات بار مصرف گذشته باشد آن را روشن کنید یا با استفاده از دکمه های تاخیری، زمان شستشو را مدتی قبل از بیدارشدن خود تنظیم کنید و دکمه استارت را بزنید. آن موقع وقتی بیدار شوید ظرف ها شسته شده است و می‌توانید آن ها را داخل کابینت بچینید. با این کار هم ظرفشویی در بهترین زمان ممکن کار کرده و هم شما وقتتان صرفه جویی شده است.

چرا زیر ظرفشویی بوش آب جمع شده است؟

سه دلیل رایج وجود دارد، لوله تخلیه سوراخ شده باشد، در اتصالات لوله تخلیه مشکلی پیش آمده باشد و یا دیواره و کف ظرفشویی بوش از بین رفته باشد.

دلیل آن که ظرفشویی خیلی صدا می دهد چیست؟

دو دلیل رایج باعث به وجود آمدن بیش از حد صدا در ظرفشویی می‌شود، پمپ تخلیه خراب شده باشد یا دستگاه تراز نباشد.

چرا هیت پمپ ظرفشویی سوخته است؟

وجود نشتی در دستگاه شایع ترین دلیل سوختن هیت پمپ ظرفشویی است. وجود نشتی در ظرفشویی، باعث می‌شود که آب با المنت تماس پیدا کند. پس از تعویض هیت پمپ، مطمئن شوید که نشتی ظرفشویی حل شده باشد.
نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش
اگر سوال یا مشکلی در زمینه ماشین ظرفشویی بوش داشتید، می توانید با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش ما تماس بگیرید و با مشاوران ما در میان بگذارید، نمایندگی ما نه تنها در ماشین ظرفشویی بوش تعمیرکاران خبره ای دارد، بلکه سعی دارد، تعمیر تمام لوازم خانگی بوش را تامین کند؛ برای مثال لوازمی مانند لباسشویی بوش، مایکرویو و… را تعمیر می کند. برای رفع مشکلات و تعمیر لوازم خانگی خود، به ما اعتماد کنید. می توانید سوالات خود را در کامنت ها بگذارید تا ما در اسرع وقت به آن ها پاسخ دهیم.

آیا تعمیر در محل دارید؟

بله شما در هر زمان و مکانی که مشخص کنید، تعمیرکاران ما با هماهنگی با شما به محل مورد نظر در ساعات تعیین شده خواهند آمد.

آیا با وجود استفاده از قرص های چند کاره، نیازی هست از مایع جلا و نمک استفاده کنیم؟

در صورتی که سختی آب 20 یا پایین 20 باشد نیازی به نمک نیست در حالی که در ایران سختی آب 150 است، پس میزان نمک در قرص های چند کاره ناکافی است؛ اما ضرورت استفاده از مایه جلا دهنده براساس تجربه به دست می آید.

راه ارتباطی با شما چیست؟

هم می توانید از طریق سایت با ما در ارتباط باشید، هم می توانید اگر در غرب تهران هستید با شماره 02144161242، اگر در شرق تهران با 02177661482، در شمال تهران با 02126705375 و اگر در جنوب تهران حضور دارید، با شماره 02155836328 تماس بگیرید.

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

phon تماس فوری