نمایندگی تعمیر اجاق گاز بوش

در عصری‌که زندگی می‌کنیم یکی از وسایلی که از لوازم خانگی به شدت مورد نیاز و مهم می باشد، اجاق گاز است. یکی از این برند های معروف اجاق گاز، بوش می باشد. اجاق گاز بوش گرچه با قطعات فوق العاده خوبی طراحی شده است اما مانند تمام لوازم خانگی نیاز به سرویس و بعد از گذشت زمان به تعمیر دارد. با نمایندگی تعمیرات ما دیگر نگران یافتن تعمیرکار خوب و حرفه ای و قطعات اصلی نباشید. تنها با تماس گرفتن با ما می توانید از خدمات ما بهره مند شوید.

خدمات پس از فروش(شرق تهران)

تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک ویلایی زیتون، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، پاسداران، هروی، صیاد شیرازی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد و سایر مناطق شرق تهران

021-77661482

خدمات پس از فروش(غرب تهران)

پونک، اباذر، بلوار فردوس، ستارخان، آریاشهر، جنت آباد، شهرک غرب، شهرک گلستان، صادقیه، سعادت آباد، شهر آرا، چیتگر، شهر زیبا، شهران، طرشت، آزادشهر، شهرک آزادی، استاد معین، دکتر هوشیار، شهید دستغیب، گیشا و سایر مناطق غرب تهران

021-44165442

خدمات پس از فروش(جنوب تهران)

مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی‌آباد، نعمت‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، کوی سیزده آبان، شهرک رسالت و سایر مناطق جنوب تهران

021-55836328

خدمات پس از فروش(شمال تهران)

تعمیرات بوش در مناطق تجریش، نیاوران، قلهک، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، اقدسیه، زعفرانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد، سعادت آباد و سایر مناطق شمال تهران

021-26705375

نمایندگی تعمیر اجاق گاز بوش

تعمیر کردن اجاق گاز بوش وقتی به دست فردی حرفه ای و مجرب باشد، کار سختی نخواهد بود. همان طور که بیشتر عزیزان می‌دانند در قدیم هر چیزی که به پختن نیاز داشت توسط آتش انجام می‌شد. بعد ها تنور ساخته شد و امروزه نیز با پیشرفت تکنولوژی اجاق گازها روی کار آمدن. در حال حاضر اجاق گازها به خاطر کارایی بالای آن ها از اهمیتی زیادی برخوردار است. پس بهتر است تعمیر اجاق گاز خود را به دست افرادی که کارکشته و متخصص هستند بسپارید.

برای آن که عمر اجاق گاز بوش خود را افزایش دهید، باید هر دوره آن را سرویس کنید. سرویس کردن به موقع باعث بهبود عملکرد اجاق گاز شما می شود و به دلیل اهمیت بسیار سرویس کردن باید به دست تعمیرکاران حرفه ای انجام گیرد. پیدا کردن یک سرویس کار متخصص و تعمیرکاری با تجربه و اعتماد به آن سخت می‌باشد. اما دیگر نگران یافتن یک تعمیرکار حرفه ای که بتوانید به آن اعتماد کنید، نباشید. چرا که ما در نمایندگی تعمیر اجاق گاز بوش خود، تعمیرکارانی فوق العاده مجرب و حرفه ای داریم که آن ها را ضمانت می‌کنیم.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز بوش

چرا نصب و تعمیر اجاق گاز را به شما بسپاریم؟

نصب و تعمیر اجاق گاز باید به دست نصاب و تعمیرکار صورت گیرد چرا که ریسک کمتری در به مشکل خوردن دارد. چرا که اگر شما در مراحل نصب یک مرحله را به درستی انجام ندهید، امکان دارد باعث کاهش عملکرد اجاق گاز شود.

اگر اجاق گاز شما به مشکل خورده است و نیاز دارید با یک متخصص مشورت کنید یا نیاز به تعمیرکار دارید، مشاوران ما شبانه روزی درحال ارائه خدمات می‌باشند.
قبل از تماس با مشاوران ما و راهنمایی رایگان آن ها می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید و با مشکلات اجاق گاز بوش آشنا شوید.

خدمات شما شامل چه چیزهایی می شود؟

نمایندگی ما تمام لوازم خانگی بوش را از جمله مایکروفر، لباسشویی، ظرفشویی و… تعمیر می کند.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز بوش شما چه ویژگی هایی دارد؟

مشاوران رایگان:

برای آن که به شما عزیزان اطمینان خاطر بدهیم، مشاوران تخصصی به صورت ما شبانه روزی مشغول ارائه خدمت هستند. شما می‌توانید با تماس به نمایندگی تعمیر اجاق گاز بوش ما از راهنمایی های مشاوران ما رایگان بهره مند شوید.

ضمانت نیم ساله پس از تعمیر:

نمایندگی تعمیر اجاق گاز بوش تمامی تعمیرکاران خود را با گارانتی تعمیر نیم ساله، ضمانت می کند. اگر شما برای رفع مشکلات اجاق گاز خود با نمایندگی ما تماس حاصل کرده باشید و تا نیم سال مشکلی برای اجاق گاز شما پیش آید، به طور رایگان آن را رفع خواهیم کرد.

تعمیرکاران حرفه ای:

تمامی تعمیرکاران ما افرادی آموزش دیده و مجرب هستند که بعد از هر دوره ی آموزشی آزمون داده اند. پس از نظر حرفه ای بودن آن ها نگران نباشید و به ما اعتماد کنید.

هزینه مقرون به صرفه:

نمایندگی تعمیر اجاق گاز بوش ما همواره به فکر شما عزیزان می‌باشد. هزینه های تعمیر ما به گونه است که هر قشری بتواند از خدمات نمایندگی ما استفاده کند. ما در تلاشیم با بالاترین کیفیت پایین ترین هزینه را از شما عزیزان دریافت کنیم.

مشکلات رایج اجاق گاز بوش:

اجاق گاز نیز یکی از لوازم خانگی مصرفی است که پس از گذشت زمان امکان خرابی دارد و نیازمند به سرویس کردن و تعمیر می باشد. اگر اطلاعاتی بیشتر از اطلاعاتی که گفته خواهد شد داشتید، می‌توانید با نمایندگی تعمیر اجاق‌گاز بوش ما تماس حاصل فرمایید.

روشن نشدن شعله فوقانی گاز:

علت این مشکل می‌تواند گرفتگی پیلوت یا مشعل باشد. برای حل مشکل کافی است با یک جسم باریک، گرفتگی پیش آمده را برطرف‌ کنید.

روشن نشدن شعله اجاق گاز بوش:

اجتمال زیاد این مشکل نیز به گرفتگی پیلوت بر می ‌گردد. با استفاده از برس، گرفتگی را برطرف سازید.

یکنواخت نبودن شعله های اجاق گاز:

این مشکل چندین علت دارد. احتمال دارد مشکل از صحیح نبودن تنظیم هوا، یا اختلال در ژیگلور و یا آن که شعله پخش کن مسدود شده باشد. در این مشکل باید همه موارد گفته شده را چک کنید و در صورتی خرابی هر کدام آن قطعه را تعویض نمایید.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز بوش

نشتی اجاق گاز بوش:

این مشکل به احتمال زیاد به خاطر اختلال در اتصالات بین سیم هایی می باشد که شعله را به ماژول متصل می‌کنند. محل نشت را پیدا کنید و اختلال را برطرف‌سازید.

صدای ناهنجار اجاق گاز:

اگر صدای وزش یا صداهای ناهنجار از اجاق گاز بوش خود می‌شنوید، احتمالا میزان گاز در مقایسه با هوای داخل مخلوط کن بیشتر است و لازم است مقدار گاز را کم کنید.

اجاق گاز بوی گاز می‌دهد:

احتمالا نصب اتصالات شیر را به درستی انجام ندادید. در این صورت با یه نصاب هماهنگ کنید.

کار نکردن فندک اجاق گاز:

به احتمال زیاد ترموکوپل خراب شده یا در اجاق گاز های شیشه ای، شیشه شکسته است. بررسی کنید و قطعه خراب را تعویض کنید.

قطع نشدن جرقه اجاق گاز:

باید سیستم جرقه زنی گاز بوش را به طور کامل چک کنید. سپس بررسی کنید الکترود جرقه زن خراب نشده باشد و در آخر فندک و ماژول دستگاه را چک کنید.

ضعیف شدن شعله مشعل اجاق گاز بوش:

اگر شعله مشعل بالای اجاق گاز بوش کمتر از حد معمول باشد، امکان دارد بعضی از شعله ها مسدود شده باشند. اگر مشکل از مسدودی شعله ها نبود، گاز و هوای مشعل را چک کنید. در نهایت اگر مشکل رفع نشد، شاتر هوا را تنظیم کنید. برای راهنمایی می توانید با نمایندگی تعمیر اجاق گاز بوش ما تماس بگیرید و از راهنمایی رایگان مشاوران ما بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز بوش

هزینه تعمیر اجاق گاز بوش چه قدر می باشد؟

نگران هزینه های تعمیرات نباشید. نمایندگی ما بهترین کیفیت را با کمترین هزینه خواهد گرفت. هزینه ها طوری خواهد بود که همه افراد بتوانند از خدمات ما بهره مند شوند.

آیا نمایندگی شما دارای گارانتی پس از تعمیرات می باشد؟

بله. بعد از تعمیرات انجام شده توسط تعمیرکاران ما، اگر مشکلی برای لوازم خانگی بوش شما پیش آمد تا نیم سال رایگان می توانید از تعمیرات بهره مند شوید.

چه قدر طول می کشد تا تعمیرکاران شما در محل گفته شده حاضر شوند؟

پس از آن که با ما تماس گرفتید و مشکل خود را گفتید، تعمیرکاران ما بلافاصله در زمانی که شما مشخص کرده اید در محل گفته شده حاضر خواهند شد.

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

phon تماس فوری