علت صدای زیاد جاروبرقی بوش

علت صدای زیاد جاروبرقی بوش

علت صدای زیاد جاروبرقی بوش

اکثر اوقات صدای زیاد جاروبرقی موجب آزار و اذیت افراد می شود و منجر می شود صدا های دیگر به خوبی شنیده نشوند و آلودگی صوتی ایجاد شود. جاروبرقی بوش یکی از برند های مطرح و با کیفیت جاروبرقی در بازار می باشد اما عدم مراقبت از جاروبرقی بوش باعث خراب شدن آن و در نهایت زیاد شدن صدای جاروبرقی می شود. بنابراین باید به دنبال علت صدای زیاد جاروبرقی بوش باشید.

علت صدای زیاد جاروبرقی بوش به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید بررسی شوند و در نهایت تعمیر و مشکل جاروبرقی برطرف شود. برای تعمیرات و رفع صدای زیاد جاروبرقی بوش بهتر است با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش تماس حاصل نمایید. تا در اولین فرصت و با ضمانت 365 روزه به تعمیر جاروبرقی بوش بپردازند. برای یافتن علت صدای بلند جاروبرقی بوش Bosch نیز باید جاروبرقی خود را به تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش بسپارید.

علت صدای زیاد جاروبرقی بوش

5 دلیل صدای زیاد جاروبرقی بوش

در این مطلب قصد داریم به 5 دلیل بارز صدای زیاد جاروبرقی بوش بپردازیم و راهکار برای کم شدن صدای جاروبرقی بوش ارائه دهیم بنابراین همراه ما باشید.

  1. خراب شدن بلبرینگ ها
  2. خراب شدن کلکتور
  3. خارج شدن موتور از قاب جاروبرقی
  4. ورود یک جسم خارجی به داخل جاروبرقی
  5. شکستگی پروانه موتور

علت صدای زیاد جاروبرقی بوش

خراب شدن بلبرینگ ها

یکی از علل صدای زیاد جاروبرقی بوش خراب شدن یا مشکل پیدا کردن بلبرینگ ها می باشد. بلبرینگ ها بعد از کارکرد زیاد خشک می شوند و صدای غیر عادی ایجاد می کنند بنابراین پس از گذشت مدتی باید بلبرینگ ها تعویض شوند. برای تعویض بلبرینگ های جارو برقی می توانید با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش تماس بگیرید.

خراب شدن کلکتور

در صورت شکسته شدن بلبرینگ ها و یا کوچک و تمام شدن زغال جاروبرقی کلکتور ها صدای ناهنجاری از خود ایجاد می کنند و این یک علت صدای زیاد جاروبرقی بوش می باشد که باید با تعمیر  و تعویض بلبرینگ این مشکل را رفع نمود.

خارج شدن موتور از قاب جاروبرقی بوش

یک علت دیگر صدای زیاد جاروبرقی بوش خارج شدن موتور جاروبرقی از قاب داخلی جاروبرقی بوش می باشد. گاهی اوقات پایه های نگه دارنده موتور جاروبرقی شکسته می شوند که منجر به ایجاد صدای زیاد جاروبرقی بوش می شود و این مشکل منجر به کم شدن مکش جاروبرقی نیز می شود.

علت صدای زیاد جاروبرقی بوش

ورود یک جسم خارجی به داخل جاروبرقی بوش

گاهی اوقات یک جسم سخت از طریق لوله ای جاروبرقی و مکش جاروبرقی داخل بدنه جاروبرقی بوش می شود که یک علت صدای زیاد جاروبرقی بوش است و در نهایت نیاز به خارج کردن آن جسم از جاروبرقی می باشد.

شکستگی پروانه موتور

شکستگی پروانه موتور جاروبرقی یک علت صدای زیاد جاروبرقی بوش می باشد که موجب خشک شدن پلاستیک پروانه موتور می شود و در نهایت باعث زیاد شدن صدای جاروبرقی بوش می شود. در این صورت باید پروانه موتور تعویض شود. برای تعویض پروانه موتور جاروبرقی بوش با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش تماس حاصل نمایید.

در صورت ایجاد صدای زیاد جاروبرقی بوش چه باید کرد؟

در صورت ایجاد صدای زیاد جاروبرقی بوش می توانید با نمایندگی تعکیرات جاروبرقی بوش تماس حاصل نمایید و برای تعمیرات جارو برقی بوش اقدام نمایید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

phon تماس فوری